4.5.14

Hello May! ♥

Hej!
Musze przyznać że ostatnio bardzo się za wami stęskniłam xP . Pierwsze z wszystkiego chciałabym was przeprosić że mnie tak długo nie było ale to z powodu testów których ostatnio mam non-stop , to jakaś TRAGEDIA! Od tej nauki aż głowa mnie boli i dostaje sińce pod oczami  . I tak najgorsze będzie za tydzień bo będziemy mieć egzaminy 3 lub 4 dni z rzędu . Marzyłabym żeby już były wakacje *.* i tak nie jest aż tak źle ponieważ mamy już Maj który chyba jest moim ulubionym miesiącem razem z czerwcem. Nie jest za ciepło ani za zimno w skrócie w sam raz ! :)
Dzisiaj byłam z rodzicami w Margam Park , jest tam przepięknie . Jest tam kolejka , zamek , jezioro , małe  zoo , restauracja , ogrody z ślicznymi kolorowymi drzewami i jeszcze więcej naprawdę polecam , jest tam bardzo ładnie .Oprócz zdjęć na których jestem wszystkie robiłam sama tylko tym razem aparatem ( FujiFilm Finepix S), muszę przyznać że jestem zadowolona z tego jak mi wyszły i mam nadzieje że wam się też spodobają c: .
















A teraz czas na strój dnia. Jak ktoś jest ciekawy kto mi robił zdjęcia to już mówię że była to moja mama ;3.

Bluza-Matalan
Bluzka  - BHS
Spodnie -Primark
Buty to tylko czarne tenisówki możecie je dostać niemal wszędzie .
Strój jest prosty , nie chciałam przesadzać więc zdecydowałam że porostu się ubiorę tak jak ubieram się na co dzień.


Podoba ci się mój blog ? Jak tak zaobserwój i powiadom mnie o tym w komentarzu to się odwdzięczę tym samym . ;)



4 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia :) Masz śliczne włosy, długo zapuszczałaś?
    Gdzie ten śliczny ''zameczek''?
    Pozdrawiam http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam Margam Park c;
      A co do włosów to bardzo dziękuje ;D i mam już takie od dziecka tylko raz na jakiś czas podcinam końcówki .

      Usuń
  2. jeja Margam Park to jedno z miejc, które pragnę odmienić ! Teraz zachęciłaś mnie jeszcze bardziej ! ♥
    p.s zgodnie z umową obserwuję i liczę na udczciwy rewanż ;*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie♥
    http://truskawka-and-tadzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń