19.4.14

Już 2 lata za tobą :*


Hej moi czytelnicy ! ♥
Dzisiejszy post będzie postem o którym mówiłam z kilka dni temu i o tym że się pojawi a tak szczególnie to o torcie urodzinowym mojej siostry oraz jak mi wyszedł. A więc musze przyznać że nie wyszedł bajecznie oraz ani troche jak mówiłam , nie było na nim Dory ani innych postaci z bajek dlatego że moja mama kupiła nie to co trzeba , no cóż to i tak nie do końca była jej wina ponieważ pisało po angielsku a nie mówi po nim perfekt i na opakowaniu  nie było żadnych obrazków z kolorowym ciastem żeby mogła rozpoznać do czego słóży.I tak zdecydowałam że postaram się najbardziej jak się da i spróbuje coś namalować choć nawet cały czas to się rozlewało i wreszcie wyszłam z takim czymś:

Moja mama dodała jeszcze Kopciuszka z kinder niespodzianki żeby troche to ulepszyć . Musze przyznać że ten tort nie wyglądał tak jak chciałam lecz za to był przepyszny . Był z borówkami oraz kremem i bardzo mi smakował . Nawet musze powiedzieć że po raz pierwszy od kilku lat zjadłam cały kawałek tortu.Nie wiem czemu za każdym razem jak widze jakieś torty w telewizji to aż mi ślina leci . Nawet jak widze tort przed sobą na talerzu którego mogę zjeść to niemogę się doczekać aż wezne i zjem kawałek a jak już zjem go troche to staje się mniej dobry i przestaje go lubić xD . Wiem że dla niektórych może to być śmieszne ale taka jest prawda xD .

W ogóle przestajmy mówić o moich problemach xD (nie wiem jak to inaczej nazwać).Lepiej zaczne wam opowiadać troche o tych urodzinach lecz nie jest za dużo do opowiadania . Jedyne co moi rodzice zrobili to zaprosili moją babcie , ciocie , kuzyna z jego dziewczyną oraz powiesiliśmy kilka balonów . Moja siostra miała taką słodką sukienke w której wyglądała jak księżniczka :3 niestety nie zrobiłam jej żadnych zdjęć i teraz żałuje . Jak jesteście ciekawi jak wygląda to oto ona :

Zdjęcie zrobiłam sama moim telefonem jak nie cały miesiąc temu lub mniej byliśmy na spacerze .
Myśle że to tyle na dzisiejszy post . Myśle że tym razem za bardzo i tak się rozpisałam więc do zobaczenia w następnym poście . ♥

16 komentarzy:

  1. Słodka jest Twoja siostra :D Na tym zdjęciu wygląda jak łobuz :3

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3 . W ogóle super blog nawet dodałam się do obserwantów c:

      Usuń
  2. Świetny tort i na pewno pyszny ;3

    http://olaandnina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje napewno odwiedze twojego bloga a co do tortu to był przepyszny ;3

      Usuń
  3. ale słodziutka *_*

    Wesołych Świąt!
    zaobserwowałam. może też zaobserwujesz? ; )
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Śliczny blog nie umiałem nie zaobserwować :3

      Usuń
  5. Twoja siostra jest śliczna i przesłodka!
    Jeśli możesz życz ode mnie jej wszystkiego najlepszego!
    Bardzo fajnie piszesz, trzymaj się cieplutko kochana! :)
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i napewno odwiedze twojego bloga :D

      Usuń
  6. Świetny post ! Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz słodką siostrzyczkę! *O*

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. ojejku jaka słodka *.* piękny torcik *.*
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny tort!
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń