17.4.14

Hejo! c:

Hej Wszystkikm !
Więc dzisiaj poszłam się przejść na spacer i musze przyznać że pogoda nie jest najlepsza. Jest pochmurno i zimno.Chciałabym żeby wreszcie pogoda się poprawiła i żeby było można bardziej poczuć wielkanoc lecz no cóż miejmy nadzieje że pogoda się poprawi . Ostatnio oglądałam inne blogi żeby zaczerpnąć od nich troche inspiracji i zauważyłam że większość bloggerek uwielbia fotografie , mają najlepsze aparaty i dają bardzo ładne zdjęcia na bloga a ja robie swoje laptopem xD dlatego zdecydowałam że od dzisiaj będe robiła zdjęcia moim telefonem Sony Xperia Tipo  choć wiem że zdjęcia robione nim nie są najlepszej jakości ale napewno są lepsze od tych robione laptopem.


W sobote znaczy 19 Kwietnia są urodziny mojej siostry i będe dekorować jej torta . Planuje coś narysować z jakiejś jej ulubionej bajki nawet już moja mama kupiła rzeczy do dekorowania tortów teraz wystarczy go zrobić . Napewno zrobie jego zdjęcie żebyście zobaczyli jak mi poszło .
Myśle że to tyle na dzisiaj i mam nadzieje że spodobały wam się troche zdjęcia które zrobiłam . Oba edytowałam w  picmonkey
Do zobaczenia następnym razem  

2 komentarze:

  1. pytałaś o wspolną obserwację, ja już, teraz Ty ;)
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń