16.4.14

100 pyatń o które nikt nie pyta.

Więc jak mówiłam oto jest następny tag lecz tym razem 100 pytań o które nikt nie pyta , jak zawsze mam nadzieje że wam się spodoba c;
1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
   Wyjazd do Wielkiej Brytani oraz nauczenie się angielskiego .
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Śpię przy zamkniętej szafie.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
  Bardzo Bardzo ale bardzo żadko kiedy jeżdże po Hotelach ale jak tak to bym zabrała xD .
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Tak xD
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Nie ,kto to robi takie coś? O.o
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Nie. 
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
   Chyba pszczoły bo bym prędzej je zabiła lub uciekła niż przez niedzwiedzia
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Nie używam :P
9. Czy masz piegi?
    Nie.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Najczęściej tak ale nie zawsze. 
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Chyba nie ma nic takiego.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Kiedyś tak xD .
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
     Raczej nie .__.
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Nom xD
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Nie należe do osób które gryzą ołówki , paznokcie i inne ale kiedyś napewno mi się zdarzyło że pogryzłam jakiś długopis lub ołówek. ;P
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Z nikim . :P
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
      Jedno osobowe.
19. Piosenka tygodnia.
      Michael Jackson - Get in to me . Ostatnio non stop ją śpiewam xD

20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Tak sobie zależy co mają na sobie różowego.
21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Zdarzy mi się.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?High School Musical , nawet jak byłam młodsza i wszyscy w moim wieku się tym podniecali ja tego i tak nie lubiłam , napewno są jeszcze inne ale nie mogę sobie ich przypomnieć.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      W miejscu które ja bardzo znam ale bardzo mało osób je zna.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Soki , a najbardziej pomarańczowy , porzeczkowy lub nektar z brzoskwini.
25. Ulubiony sos do nagetsów?
     Majonez z ketchupem lub sos czosnkowy robiony przez mojego tate lub mame . :3
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Pizza Wegetariańska , frytki  lub jeszcze spaghetti .
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
    Nie lubie oglądać wciąż ten sam film choć nie wiem jak bym go uwielbiała .
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Nikt :P
29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie .
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie.
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      Nigdy , nie mam do kogo xD
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie .
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie , ja nawet nie mam prawa jazdy. hahaha
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z serem i szynką do tego jeszcze może być majonez ,papryka i ogórek .
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Płatki z mlekiem a najbardziej Cini Minis lub tosta z masłem 
37. Kiedy chodzisz spać?
      Najczęściej od 11 do 1 w nocy.
38. Czy jesteś leniwa?
      Nom
39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Nie chodziłam do przedszkola.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Smok
41. W ilu językach mówisz?
     W angielskim i polskim znaczy w dwóch.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie .
43. Lego czy lincoln lego?
    Sama nie wiem .__.
44. Czy jesteś uparta?
      No i czasem jeszcze jak xd
45. Leno czy Letterman?
      Nie mam pojęcia.
46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Tak a najbardziej Pamiętniki Wampirów <3
47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę, ale nie mam lęku wysokości.
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Czasem jak naprzykład wszyscy wychodzą z samochodu a mi się nie chce i zostaje sama i jest włączone radio to śpiewam pod nosem xD
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Yhym :D
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Czy to jest możliwe , jak chodzi na siedząco to czasem tak robie np jak leci moja ulubiona piosenka xDD
51. Czy używałaś broni?
      Nie... 
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Bardzo dawno temu aż nie pamiętam dokładnie.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie.
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Troche tak .
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi a najbardziej z truskawkami polane śmietaną i cukrem .
56. Ulubione ciasto owocowe?
      Szarlotka / Moje ulubione ciasto ze wszystkich <3
57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Miałam tyle pomysłów że aż nie da się wszystkiego wymienić ale najbardziej chyba artystką .
58. Czy nistką.wierzysz w duchy?
      Pół na pół.
59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Nom i nie raz.
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie, chyba, że pod postacią owoców.
61. Czy nosisz kapcie?
      Nie.
62. Czy nosisz szlafrok?
      Nie.
63. W czym śpisz?
      W mojej piżamie znaczy w koszulce z krótkim rękawem i spodniami 
64. Pierwszy koncert?
      Chyba na orkiestrze świątecznej pomocy ale nie pamiętam dokładnie bo było to dawno temu.
65. Superpharm, natura czy rossman?
    Do żadnego nie chodze bo mieszkam w Wielkiej Brytanii.
66. Nike czy adidas?
      Adidas.
67.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Słonecznik.
69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
    Nie 
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
     Kompletnie nie mam pojęcia bo moja siostra ma dopiero 2 lata . :P
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Tak, w podstawówce.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak xD
75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Nie.
76. Czy masz gramofon?
     Nie
77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Nie :D
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
     Lana Del Rey
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
     Nie pamiętam
81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      Nie umiem .
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię.
85. Czy jesteś cierpliwa?
      Raczej nie.
86. DJ czy zespół na wesele?
      Zespół.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.
88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Żadne nie lubie oliwek.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Troszeczke.
91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.
92. Chcesz wyjść za mąż?
      Tak .
93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.
94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
     Jeszcze nie chodze do liceum .
95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Tak prawie zawsze
96. Czy masz dzieci?
      Nie mam.
97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Jeszcze nie wiem .
98. Ulubiony kolor?
      Czarny.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
      Nie za bardzo.
100. Czy chodzisz na fitness?
      Nie chodze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz