7.6.14

Outifit Dnia ♥


 Hej!
Dzisiaj zdecydowałam że zrobię post w którym wam pokaże mój strój dnia. Ten blog też miał być o modzie której ostatnio nie jest za dużo dlatego zdecydowałam żeby wreszcie coś dodać o modzie. Jak już chyba wiecie bo wcześniej pisałam to że zdjęcia robi najczęściej moja mama która nie jest najlepszym fotografem dlatego często mam poucinane nogi i inne części ciała na zdjęciach. Też ostatnio chyba pisałam że teraz mam inaczej lekcje bo jestem w 10 klasie a jak nie ostatnio pisałam to na pewno kiedyś o tym wspominałam dlatego nie będę się za bardzo rozpisywać na ten temat. Ale tak ten tydzień był moim pierwszym tygodniem w 10 klasie i nawet mi się podoba. WF mam tylko raz w tygodniu :D , podwójną plastykę oraz historie oraz media więc jest superrr. Najgorsze jest to że mam podwójny angielski i matematyke lecz no cóż .Wczoraj po szkole się uczyłam najbardziej matematyki i odnalazłam fajną metodę uczenia się jej może jak kiedyś będę robiła post " jak się uczę/moje metody uczenia się w domu" to wam pokaże.
Na razie przejdźmy bardziej do tematu posta i pokaże wam skąd mam te ciuchy.

A więc bluzka i spodnie - Primark

Buty - Sport Direct , jak ja to nazywam i większość polaków "sportowy" .

Bluza - jak zawsze ta sama , moja ulubiona z Matalan.
Jak zawsze jak podoba wam się mój blog i chcecie jego często odwiedzać nie zapomnijcie za obserwować , na pewno się odwdzięczę tym samym .
Trzymajcie się :*

12 komentarzy:

  1. Fajny outfit. :) Po oglądaniu masy ciuchów z Primarku zaczynam żałować, że nie mieszkam w kraju, gdzie on jest. Choć mogliby go wprowadzić w Polsce.
    Pozdrawiam, Ola.
    Serdecznie zapraszam do mnie, może ci się spodoba i zaobserwujesz http://allie-alliee.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co żałować u mnie w primarku niektóre ciuchy mają podobną cene do tych w New Look i do tego najczęściej są gorszej jakości, ja tam tylko kupuje bo jest duży wybór i czasem można znaleść coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zjęcia barzo mi się poobają fajny pomysł aby pokazac swój strój nia
    ZAPRASZAM
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJEMY ??

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :) Prowadzisz niezłego bloga <3
    Zapraszam również do mnie -> http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie: http://polaszachowe.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne spodnie, super wychodzisz na zdjeciach ;*

    Mogłabym liczyć na kliki w najnoszym poście?
    Do wygrania post promujący!
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka jest prze urocza ! :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję , że wpadniesz na mój blog z pamiątką w postaci komentarza ♥
    Bądź obserwacji jeśli ci się spodoba ♥
    ♥ ! POZDRAWIAM ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny outfit, przede wszystkim urocza bluzeczka :)

    Ps to nie jest hejt, ale w nazie marzycielka masz napisane przez ż ;)


    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem bo było zajęte jak napisałam poprawnie więc napisałam to tak dx

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA, więcej tu: little-anns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń