22.6.14

# Sugar Skull

 Hi everyone!
Today I decided to show you my new drawing that I drew for my art lesson. I have to tell that I'm really happy how it turned out. If you are wondering how much time it took me to draw I will tell you now that it took me ages . The thing that annoyed me the most was that the darkest pencil I had was 6B which wasn't dark enough and I had to press really hard and go over the drawing with a pencil all the time . if you want to see more of my drawings go on my instagram <klik> .

Hej Wszystkim !
Dzisiaj zdecydowałam że wam pokaże mój nowy rysunek który narysowałam na moją lekcje plastyki . Muszę wam powiedzieć że jestem bardzo zadowolona z tego jak wyszedł . Jak się zastanawiacie ile mi on zają do narysowanie to już wam powiem że wieki .Rzeczą którą mnie najbardziej denerwowało było to że najciemniejszy ołówek jaki miałam był 6B a powinnam użyć do tego rysunku nawet jeszcze bardziej ciemniejszego więc musiałam cały czas jego przyciskać mocniej . Jeśli Chcecie zobaczyć więcej moich rysunków wejdźcie na mojego instagrama <klik>.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny obrazek. Ja nie umiem rysować, szkicować ani nic co jest związane z plastyką.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń