26.5.14

My Bucket List. ♥

 Heiii ♥
Jak już widzicie zmieniłam wygląd bloga . Zdecydowałam że czas na zmiany dlatego że wcześniej blog wydawał się taki nudny i nie  odzwierciedlał mnie lub o czym jest ten blog . Napewno jeszcze pozmieniam w nim kilka rzeczy jak to ja ale to się jeszcze zobaczy .Dzisiaj cały dzień sucham muzyki z GTA Vice City . Moja koleżanka Paulina mówi że jestem dziwna że to sucham ale co mam zrobić jak uwielbiam pop z lat 80 ♥ . Link do czego sucham : <klik> .Dzisiaj zdecydowałam że zrobie post o rzeczach jakie bym marzyła zrobić przed śmiercią . Jest to dość popularny pomysł na post , musze przyznać że mi się bardzo spodobał.


1.)Spotkać moją drugą połówke.
Dużo dziewczyn w moim wieku ma już chłopaków lub miały chłopaka, oglądają romansidła , lubią czytać romantyczne historie i inne. Ja muszę przyznać że ja nie należe do takich jeszcze nigdy nie miałam chłopaka ani narazie nie szukam żadnego lecz musze przyznać że chciałabym kiedyś poznać tego jedynego ♥.

2.)Posiadać Fortepian.
Już od dziecka chciałam umieć grać na fortepianie i mieć swój własny , mam nadzieje że wreszcie ten dzień nadejdzie .


3.)Pomóc dziecią w Afryce.
Od niedawna myślałam co bym zrobiła gdy bym była bardzo bogata a jedną z rzeczy o których myślałam było o wybudowaniu szpitalu lub nawet nie jednego w afryce oraz szkoły dla dzieci .

3.)Przejechać się limuzyną.

4.)Odwiedzić Dubai.
Dubai to bardzo ładne miasto które mam nadzieje że wreszcie odwiedzę . ♥

5.) Przeprowadzić się do Los Angeles.
Bo kto by niechciał się tam przeprowadzić *.* . Mieszkają w nim moi idole , miasto jest położone przy plaży , jest wielkie i słoneczne . Wiem też jest bardzo dużo negatywnych o nim rzeczy ale wszędzie jest zło.

6.)Odwiedzić Hawaje. ♥
Czysta woda , biały piasek , napoje w ananasie lub w kokosie , to jest coś :D .



7.)Zaprojektować swój wymarzony dom.
Jak bym była bogata o wiele bardziej wolałabym wybudować swój wymarzony dom niż kupić jakiś ładny ale gotowy. Na pewno był by w nim wielki ogród z domem wykończonym drewnem .



8.)Adoptować zwierzaka.


9.)Zobaczyć Wielki Canyon.

10.) Podróżować po świecie.

11.)Przeżyć święta bożego narodzenia w nowym yorku.
Zawsze chciałam odwiedzić Nowy York a najbardziej podoba mi się w święta jak z Kevin w Nowym Yorku.


12.)Stać na scenie przed milionami ludzi.

13.)Stworzyć popularnego bloga 
Mam już bloga ale marzyłabym żeby kiedyś był bardzo popularny. :D

14.)Pojechać do Las Vegas ze swoimi przyjaciółmi.

Dzisiaj to na wszystko do zobaczenia następnym razem :* .
Podoba ci się mój blog a jeszcze nie zaosbserwowałeś?
Dodaj się do obserwantów i nie zapomnij napisać o tym w komentarzu to odwdzięczę się tym samym.








8 komentarzy:

  1. bardzo ambitne i kreatywne marzenia <3! haha pamiętaj że zawsze mozesz to zrobić :3! Świetny post zapraszam cieplutko jak z grzejnika do mnie http://zwyklezycienatolatki.blogspot.co.uk/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)) Jestem tu pierwszy raz, ale pod wielkim wrażeniem ;*
    Będę wpadać tu częściej :))

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku widać ,że jesteś prawdziwą marzycielką ;)
    Zapraszam do siebie:
    http://dorte-life-style.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? Zacznij a ja na 100% się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz to pomogę ci dopracować ten wygląd albo zrobić nowy ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele z tych rzeczy też bym chciała zrobić!


    zajrzysz do mnie? :) http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej ♡ super blog , Pozdrawiam ♥

    ♛ jugii.blogspot.com ♛
    a może tak wspólna obserwacja?♥ jeśli tak zaobserwuj mnie i mi napisz, a ja się zrewanżuje ♡, xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę to dziwne, ale zgadzam się z Tobą co do ostatniej rzeczy! ♥
    A propo stworzenia popularnego bloga, mam nadzieję, że Ci się uda :) Jestem tu u Ciebie pierwszy i z pewnością nie ostatni raz. Cudownie piszesz, a każdy Twój post jest przemyślany i cudowny xx Tak trzymaj! Oczywiście obserwuję xx
    Lilly xx

    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń