23.5.14

Po Przerwie Nie Pisania na Blogu...

Cześć moi kochani czytelnicy . ♥
Już jak wiecie bardzo długo mnie nie było ale to znowu z tych samych powodów i tego że chciałam sobie wsiąść przerwę od bloga. Pierwsze z wszystkiego chce się z wami podzielić dobrymi wieściami . Pierwsza to taka że mam teraz tydzień wolny co oznacza że spróbuje co drugi /trzeci dzień dawać nowe posty c: .Następną dobrą wiadomością jest to że w lipcu jadę do Londynu na 2/3 dni i będę mogła zrobić post o tym jak tam jest  ,jak spędziłam czas ,co odwiedziłam ,porobić kilka zdjęć na bloga . Prawdo podobnie dzień po tym jeszcze jedziemy do Liverpool ale to się jeszcze zobaczy , nawet nie wiecie jak się nie mogę doczekać :D !

Na pewno dużo się z was zastanawia co tam u mnie więc muszę przyznać że teraz w porządku ale wcześniej było nie za fajnie bo miałam cały czas testy . Dzisiaj padało choć i tak zdecydowałam że pójdę z moją grupą koleżanek do takiego jakby baru w którym tylko płacisz £8.50 razem ze szklanką na picie które możesz sobie cały czas dolewać i wybierasz sobie z baru co chcesz i ile chcesz . Musze wam powiedzieć że bardzo mi się podobało :D Niestety nie dodam żadnych zdjęć ponieważ wszystkie wyglądają okropnie oprócz zdjęcia menu xDD.

Dzisiaj był ostatni dzień 9 klasy trochę smutno bo nie będę już teraz miała wszystkich przedmiotów tylko te które wybrałam znaczy  Plastyka , Historia , Nauka o Mediach i te które są obowiązkowe znaczy Matematyka , Religia , Angielski ,Biologia , Walijski , Fizyka ,Chemia oraz jeszcze wf raz lub 2 na 2 tygodnie . Najbardziej chyba będzie mi brakować geografii i techniki lecz no cóż ...
Na angielskim pani nam pozwoliła brać nie potrzebne jej książki za darmo , ja wybrałam taką:

Przeczytałam już 25 stron na lekcji i powiem wam że jest bardzo fajna. Z tego co już wiem to jest o takiej babci która wyjechała gdzieś po śmierci jej męża i wysłała swojemu wnuczkowi jej pamiętnik który pisała jak była młodsza . Na razie dobrze się czyta zobaczymy jak dalej :) .

Ostatnie z wszystkiego oto zdjęcie ładnego kwiatka któremu ostatnio zrobiłam zdjęcie jak wracałam do domu . Zrobiłam mu zdjęcie bo bardzo mi się spodobał , powiedzcie że nie jest śliczny c: oto on :


Piosenka dnia c:

6 komentarzy:

  1. Długi post ale przyjemnie się go czyta :)! Piękne kwiatki<3!! ja w lipcu też jadę gdzieś do Anglii i chyba nawet do Londynu! :) ale tego to ja jeszcze nie wiem....świetny post jak zawsze! zwyklezycienatolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny blog!
    Zdjęcia też fantastyczne, trzymaj tak dalej!

    Rewanż? Skomentujesz mój nowy post? ☺️
    www.frenchie-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Lanę :3 Ech, za Tobą testy, a przede mną egzaminy - odetchnę z ulgą, gdy będzie po wszystkim! A pogoda coraz to piękniejsza, aż miło.

    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zdjęcia kwiatków ^^

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;) Świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń