21.4.14

Słoneczny Dzień





Hej !
Wczoraj byłam w lesie i bardzo mi się spodobał więc zdecydowałam że porobie kilka zdjęc bo czemu nie.Jak ktoś nie widział poprzedniego postu w którym pisałam czym robie zdjęcia to już wam mówie c; .Zdjęcia robie moim telefonem (Sony Xperia Tipo) i czasem przerabiam w pic monkey lecz tym razem nic w nich nie przerabiałam i wstawiłam takie jakie zrobiłam . Musze przyznać że od kiedy założyłam tego bloga tym bardziej polubiłam fotografowanie . Jeszcze ostatnio było mi to obojętne a teraz chce robić wszystkim zdjęcia a chyba najbardziej mojej siostrze bo wygląda na nich jak mała calineczka <: .Możecie nawet ją zobaczyć na zdjęciu powyżej .W ogóle wczoraj jeszcze powiedziałam mojej mamie i tacie o blogu . Nie chciałam im mówić o tym wcześniej bo miałam najwyżej 5 wyświetleń dziennie a teraz mam ze 120 lub nawet więcej więc zdecydowałam że wreszcie im o nim powiem . Powiem wam że się troche ździwili i mój tata nawet powiedział że będe mogła robić zdjęcia aparatem tylko trzeba znaleść lub kupić nowe akumulatory do niego. Już nie moge się doczekać aż zaczne robić nim zdjęcia. ♥ 




















Do następnego postu :).



15 komentarzy:

  1. Ale super , że mieszkasz w Wielkiej Brytani *__*

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, niestety komputer nie widzi mi zdjęć które dodałaś :)
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog będę zaglądała częściej :)
    Pytałaś o wspólną obserwację.Ja już-teraz czekam na uczciwy rewanż;)
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie widać twoich zdjęć ;( Ja robię zdj,aparatem :)
    obserwuję*.* (liczę na to samo)
    katie-style1771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie widać tych zdjęć :c
    Ale mimo wszystko obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :*
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuje i już zrobiłam że je widać więc c:

      Usuń
  6. O, a ja w irlandii:) Chętnie zaobserwuję!
    Zapraszam do mnie
    http://maayhappy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ja dokładnie mieszkam w Walli . <;

      Usuń
  7. Świetne zdjęcia, moi rodzice też wiedzą o blogu :) a ta twoja siostrzyczka jest pięęękna <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń