7.4.14

Rysunek na bloga #1 - Michael Jackson

Więc pierwsze z wszystkiego chciałabym was przeprosić że nic nie pisałam przez dość długi czas ale cały tydzień chorowałam i nie czułam się za dobrze więc nie byłam nic wstanie wstawić na bloga . Wogóle też patrzyłam w statystyki bloga i wyświetla mi się że przez ten tydzień i tak kompletnie nikt nie wszedł na ten blog więc ;( . Już kompletnie nie wiem co robić żeby ten blog był bardziej popularny i odwiedzany przez polki , polaków bo jak na razie mam bardzo mało wejść z polski Dx . Dobra nie będe was zanudzać tylko wam troche opowiem o rysunku który narysowałam z tydzień temu przedstawiający Michael-a Jackson-a . Narysowałam to ołówkami z masterpiece HB oraz 4B . Wiem że zdjęcie jest w nie za fajnej jakości lecz robiłam zdjęcie telefonem w ciemnym pokoju więc :P .Całe rysowanie tego zajeło mi prawie godzine xD , nie powiem że było za łatwo i tak sądze patrząc na ten rysunek że jedno z oczu jest za duże , włosy są za jasne i inne lecz nie jestem robotem ani profesionalistą . Mam jedynie 14 lat i ucze się rysować raz na 2 tygodnie na plastyce w szkole na której więcej piszemy niż rysujemy i w domu z głowy lub komputera . Myśle że jutro lub po jutrze dodam jakiś nowy post nawet już zaczełam planować o czym będzie a wy jak możecie napiszcie w komentarzach czy wam się podoba mój obrazek c: . Chciałabym jeszcze dodać że będe dawać posty nazywające się " Rysunek na bloga #(numer który to już post z tym tematem)-(co to za rysunek) , te posty będą o rysowaniu wiem że ten jest taki wymiksowany znaczy jest on o rysowaniu , czemu nie pisałam ostatniu postów i inne ale to ponieważ to jest tylko taki wstęp i nie chciałam pisać osobnego postu więc teraz to napewno wszytstko na dzisiaj . Trzymajcie się i napiszcie czy wam się podoba pomysł z postami o rysowaniu oraz czy wam się podoba mój rysunek .Do zobaczenia C;
Cytat na dzisiaj :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz