29.3.14

5 Outfits c:

Więc Cześć i witam w dzisiejszym poście . Ten post będzie moim drugim postem o modzie , lecz w tym wam pokaże jakie 5 outfitów  sama zrobiłam przeglądając strone H&M. Mam nadzieje że chociaż jeden wam wpadnie w gust i wreszcie chociaż jedna osoba skompentuje , zaobserwuje mój blog c: .
Więc strój 1 jest typowo w moim stylu , jest na zimniejsze dni oraz pasóje do prawie każdej pory roku.Najbardziej w tym stroju podobają mi się buty bo pasują niemal do wszystkiego nawet do niektórych sukienek , możesz je nosić w jesień , zime a nawet w wiosne lub bardzo zime lato.
Ten strój jest na cieplejsze dni ale jeśli chcecie możecie założyć jakąś kurtke lub żakiet .Musze powiedzieć że w tym komplecie najbardziej podoba mi się torebka i buty , kiedyś miałam podobne i chyba dalej je mam gdzieś schowane bo u mnie za zimno na nie ale musze przyznać że w ciepłą wiosne i lato dobrze się sprawdzają . c:



Ten strój musze przyznać że mnie zauroczył *.* i nie ma ani jednej rzeczy którą bym mniej lubiła .Naprawde jest ładny i myśle że to też jest zasługa tych okularów bo zawsze takie mi się podobały ale boje się ich kupić bo będą mogły źle na mnie wyglądać :/.

Więc jak widzicie ten strój się różni od innych bo dodałam fryzure , dodałam ją ponieważ miałam wene jak by to wszystko razem wyglądało.Strój jest na ciepłe oraz troche zimniejesze dni . Dodałam też bluzke w bardziej żywym koloże żeby coś nadać temu stroju.

Ostatni outfit jest czarno biały , zrobiłam cały strój czarno biały ponieważ spodobała mi się spódniczka a później do niej dopasowałam reszte ubrań . Wiem że nie dodałam żadnej biżuterii ale nie mogłam się zdecydować .Jak też widzicie ten strój zrobiłam z myślą o cieplejszych dniach.

Więc mam nadzieje że wam się spodobało , wiem że nie dodałam wczoraj postu ale to dlatego że musiałam pójść do szkoły a później mnie w domu wogóle nie było bo jeździłam po sklepach na zakupy a potem do McDonalda .Dobra to wszystko na dzisiaj , do następnego postu :*
Cytat na dzisiaj :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz