24.3.14

Anti Boyfriend Tag

Cześć ,więc jak mówiłam ,oto jest ten Anti - Boyfriend Tag , jak chcecie możecie zgapić pytania nie mam nic przeciwko , ja sama wziełam je od kogoś więc ;P . 
Jakie są 3 najważniejsze cechy u chłopaka ?
Opiekuńczy , szczery oraz ma też mieć poczucie humoru.
Jakie cechy powodują , że nie jesteś zainteresowana chłopakiem ?
Niecierpie jak chłopacy się popisują przed kolegami ,są chamscy i myślą że przez to są fajni :P
Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw ?
Włosy , twarz 
Opisz wymarzoną randke.
Napoczątku poszlibyśmy do kina najlepiej na jakąś komedie , później pochodzilibyśmy po mieście lub poszlibyśmy na jakiś koncert :3
Kim byłby twój sławny chłopak ?
Ian Somerhalder *.*

Przez co zakończyłabyś związek ?
Przez zdrade lub jakby mnie olewał i nie utrzymywał ze mną wogóle kontaktu , okłamywał mnie lub oszukał.
Jakiego koloru oczy i włosy lubisz u chłopaków?
Oczy-Niebieskie lub bardzo ciemne brązowe
Włosy- Czarne lub brązowe
Kupuje ci prezęt , co to jest ?
Biżuteria , perfumy lub misia :3
Ulubiony typ chłopaka?
Wyższy odemnie ,najlepiej chudy , nie musi być bardzo umięśniony oraz ma być nie wiele starszy.
Cytat na dzisiaj :
Piękna twarz nic nie znaczy bez pięknego serca.
Pytanie do was dziewczyny - Jaki jest wasz ulubiony typ chłopaka? c:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz