23.3.14

Outfit Dnia :3

Więc Hej jak zawsze i witam was w ponownym poście . W tym poście pokaże wam mój dzisiejszy strój dnia , jak zawsze mam nadzieje że wam się spodoba , wiem że jakość jest beznadziejna i zdjęcia nie są najlepiej zrobione ale to dlatego że robie je laptopem i tak je przerabiam później w picmonkey <KliK> .
Bluzka-New Look
Getry-Primark
Bransoletka- Kupiłam ją w luna parku "Oakwood" i tak podam linka xD oto on > <KliK>
Kolczyki - Dostałam jako prezent w tamtym roku na dzień dziecka.
Więc o to jest mój strój dnia jak ci się spodoba skomentuj , możesz też dodać się do obserwantów będzie mi bardzo miło :3.
Jutro dodam Anti - Boyfriend tag więc do zobaczenia jutro :*
Cytat na dzisiaj :
Jak możesz.. tym snić , możesz to zrobić .





4 komentarze:

  1. Świetny Outfit! W ogóle ciekawy masz ten blog :). Zdjęcia nie są najgorsze ponieważ byn najmniej coś widać,prawda? Nie mogę sie doczekać nowego postu :3. - Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny outfit, będę częściej wpadać na Twojego bloga bo jest fajny <3! Zaprasza, do mnie.
    http://natalia-stylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr ;D napewno zobacze twojego bloga c:

    OdpowiedzUsuń