23.4.14

Wieczór jak każdy ...

Hej moi kochani czytelnicy ♥
Przepraszam że dzisiejszy post jest dość późno ale nie wiedziałam o czym go zrobić ponieważ nic specjalnego się dzisiaj nie wydarzyło . W dzisiejszym poście tylko wam opisze co robie oraz co się dzieje w moim życiu choć musze przyznać że nic wyjątkowego się nie dzieje .
Więc dzisiaj jak zawsze wstałam o 9 zjadłam płatki . Zgadnijcie jakie ? tak zwykłe kukurydzine xD , nic nowego. Później pojechałam z moją mamą i siostrą do cioci u której też zjadłam obiad a na obiad była ryba i frytki ♥ . Chciałam pójść do Pauliny ale odpisała za późno i już do niej nie poszłam . Później jak wracałam to pojechaliśmy przy okazji odebrać mojego tate z pracy . Oto jest mój bardzo ciekawy dzień xDD. Mam nadzieje że jeszcze w tym lub drugim tygodniu dam wam jakiś ciekwaszy post . Ostatnio się zastanawiłam nad room tour ale to zobaczymy , nic nie obiecuje .

Teraz sobie siedze i pisze posta jedząc kanapki  i denerwując się że 28 już do szkoły Dx . Najbardziej się  denerwuje tego że mam prace do domową która się nazywa "W pudełku po butach" chodzi w tym o to że musze wybrać 5 małych rzeczy które mnie reprezentują lub są dla mnie ważne i wytłumaczyć czemu je wybrałam , opowiedzieć o nich i do tego będe to robiła przed CAŁĄ klasą! Bardzo się boje i stresuje ponieważ jestem w 1 secie znaczy najwyższym z całego rocznika w angielskim a jest ich z 8 ! Sama czasem nie mogę w to uwierzyć bo u mnie w klasie są same kujony i boje się że mnie wyśmieją jak coś źle powiem ;_; . Boje się tej lekcji też dlatego że nie mam pojęcia co przyniose , rozmyślałam nad wzięciem moich ołówków bo kocham rysować ale teraz pytanie jakie jeszcze 4 rzeczy mam wziąść . Prosiłabym was żebyście mi troche pomogli i napisali jakie rzeczy mogę wziąść oraz co mogę zrobić żeby tak się nie stresować , byłabym okropnie wdzięczna :3.

Myśle że to wszystko w tym poście pa i do następnego  jak zawsze c;

8 komentarzy:

  1. Współczuje ci tego zadania domowego...ja mam testy niedługo z matmy a nic nie umiem! XD I jeszcze plastyka 3 kartki do zrobienia o sklepach....eh życie....ale ogółem fajny blog! Dalej prowadź go tak to będziesz popularna bardziej niż myślisz! http://zwyklezycienatolatki.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* a co do testów to też mam ale takie duże na hali sportowej ;_;

      Usuń
    2. Ja nie wiem czy mam na hali sportowej...może będę miec albo tak jak w tamtym roku ze w klasie xd
      http://zwyklezycienatolatki.blogspot.co.uk/

      Usuń
  2. super post świetny blog http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie kochana tym zadaniem, trzymam za Ciebie kciuki ! :*

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post no i ogolnie post obserwuje i licze na rewanż:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadrobiłam właśnie zaległości i przeczytałam ostatnie posty :) Mam prośbę, spełniam marzenie związane z współpracą. Pomożesz mi je spełnić i klikniesz w pare linków? http://claudetta14.blogspot.com/ będę bardzo, bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  6. cały post przeglądałam z wielkim zainteresowaniem ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń