15.4.14

Co tam u mnie (2)

Więc jak widać oto następny post "Co tam u mnie" zdecydowałam że go dodam bo już znowu zaczeła zaniedbywać mojego bloga ;_; lecz co poradzić jak brak pomysłów na nowe posty , czasu i inne . Wiem że nie powinno tak być no ale nie mogę z tym za dużo zrobić . Robiłabym lepsze posty jak bym miała aparat to bym miała więcej inspiracji oraz chęci do robienia nowych postów . Może na dzień dziecka zapytam się mamy czy by mi kupiła aparat , nigdy nie chciałam go posiadać bo myślałam że mi jest nie potrzebny i teraz żałóje że go nie kupiłam . Mam jeszcze jeden aparat bardzo dobry tylko nie ma do niego baterii czy coś i do tego nie wiem gdzie jest dlatego że moi rodzice go cały czas chwali przed moją siostrą bo zawsze wszystko bierze do rąk i wszystko psuje xD , no cóż ... . Wiem że was może to nie obchodzić ale jest 00:30 w nocy a mi się chce znowu pić a nie chce mi się schodzić na dół bo boje się że znowu wszystkich pobudze i znowu dostane kare xD.Wogóle ostatnio zauważyłam że mi się chce bardziej pić niż zwykle i nie mam pojęcia czemu tak jest bo jem jak zawsze , śpie jak zawsze znaczy od 1 w nocy do 9 rano tak samo się czuje jak zawsze tylko pije o wiele więcej . Jak wiecie czemu tak się dzieje lub macie lub mieliście tak samo prosze piszcie w komentarzach jestem bardzo ciekawa .Ostatnio zaczełam robić post "pytania o które nikt nie pyta" i jest ich tyle że skończe chyba za 2 dni :O . Lecz nie obawiajcie się i tak go dodam też dodam post o maseczce do twarzy oraz gelu do mycia twarzy z Simple i powiem jak się u mnie sparawdziły i zrobie o nich taką jakby recenzje też myśle że zrobie następne "Rysunek na Bloga" tylko musze dokończyć rysunek . Ostatnio zauwarzyłam że mam błąd ortograficzny w nazwie mojego bloga w tym pasku u góry gdzie pisze http://...nazwa bloga , no cóż jakoś spróbuje to kiedyś naprawić xD.Też musze przyznać że dzisiaj napadała mnie myśl o założeniu nowego bloga ( wiem głupie i tego nawet nie zrobie ) ale myślałam o tym bo mój blog nie ma jednego tematu , nie jest o modzie , makijażu , o moim życiu tylko o wszystkim i myśle że to też dlaczego nie mam tyle wejść . No trudno do zobaczenia w następnym poście trzymajcie się :*

Cytat na dzisiaj :


1 komentarz:

  1. Pisałaś u mnie o wspólnej obserwacji :) Ja już obserwuję, teraz ty :)
    http://mojezycie-olla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń