18.4.14

Podsumowanie Wczorejszego Dnia .

Hej ponownie moi czytelnicy !
Jak widzicie porobiłam więcej zdjęć moim telefonem jak wam to obiecałam oraz edytowałam je w PicMonkey .Dzisiejszy post będzie o moim wczorajszym dniu i jak go spędziłam.A więc pierwsze z wszystkiego jak zawsze wstałam o 9 rano , ubrałam się , zjadłam a na śniadanie zjadłam płatki kukurydziane c: i poszłam na spacer.Po spacerze napisałam post który nazwałam "Hejo! c: " .Po jakiejś chwili napisała do mnie koleżanka Paula i powiedziała że się nudzi więc z tym że i tak jechałam do miasta w którym mieszka zdecydowałam że ją odwiedze .Gdy wreszcie dotarłam do jej domu posiedzieliśmy troche u niej a później poszliśmy po jej kuzynke Vanesse . W zdjęciu poniżej z czerwonymi butami i szarej bluzie to ona .



Po zabraniu Vanessy poszliśmy na plac i tylko tam siedziliśmy i gadaliśmy . Następnie jeszcze się przeszliśmy i przy okazji poszliśmy do tego parku w którym zrobiłam zdjęcia.A następnie musiałam już jechać do domu.Gdy wróciłam do domu jak zawsze zjadłam kolacje , poszłam się umyć później jak zawsze na laptop xD i spać.
Oto Paula jak się wygłupiałyśmy :D
A oto jej ask jak macie jakieś pytania : <klik>


Dzień spędziłam nawet fajnie c: . Dzisiaj wątpie żebym wychodziła z domu ale zobacze .Myśle że zrobie post na jakieś wielkanocne DIY lub coś o wielkanocy na jeszcze dziś lub jutro . I chciałabym dodać że wiem że nie ma mnie na żadnych ze zdjęć ale sama sobie nie umiem robić zdjęć jak nie mam kamerki z obu stron telefonu :/.
Myśle że dzisiaj będe dekorować tort jak już wcześniej mówiłam to narazie i do następnego postu.  




4 komentarze:

  1. Dziekuje za dodanie zdjeć ze mną ;D! nawet fajnie wyszlam nie powiem... ;D! Ogólnie fajnie prowadzisz bloga! Trzymaj tak dalej ;D!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęci CUDOWNE :))

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń