5.5.14

Nie ma to jak wolny poniedziałek :3


Hej moi czytelnicy !
Dzisiaj miałam wolny poniedziałek więc zdecydowałam że nie będę go marnować i pojadę z moimi rodzicami nad zatokę i porobię kilka nowych zdjęć. Tym razem nie będzie stroju dnia bo jest bardzo podobny do tego co miałam wczoraj . Jedynie co miałam na sobie innego to bluzka . 

Hi !
Today I had free monday so I decided to not waste it and go with my parents to the bay and take some new photos . This time there will not be outfit of the day because it's really similar to the one I had yesterday. The only one thing which is different is the top.








Podoba ci się mój blog ? Jak tak zaobserwuj i powiadom mnie o tym w komentarzu to się odwdzięczę tym samym . ;)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! *-*
    Obserwuje.
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się szczególnie ostatnie (:

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia ;) zazdroszcze, że mieszkasz w Wielkiej Brytanii :3
    obserwuję i liczę na to samo ;p

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne zdjęcia! Jejku, zazdroszczę widoczków :)
    Zapraszam do mnie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!:))

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie http://zwyklezycienatolatki.blogspot.co.uk/ :) najlepiej komentować :>

    OdpowiedzUsuń