19.4.14

Wesołych Świąt Wielkanocnych .




Hej wszystkim ponownie !
Więc jak już wam wczoraj mówiłam oto jest ten post wielkanocny . W tym poście pokaże wam jak  bardzo łatwo zrobić taki jakby obrazek z królikiem ale pierwsze z wszystkiego chciałabym wam wszystkim życzyć wesołych świąt i mokrego poniedziałku :* .
A więc lepiej zacznijmy się za robienie DIY .
A więc będziecie potrzebować :
-Klej.
-Nożyczki.
-Tekture lub kawałek kartonu.
-Gazete lub Kolorowe kartki lub zwykłe kartki .
-Ołówek.
-Chusteczke lub jakiś frędzelek który będzie służyć jako ogonek dla naszego królika.


Gdy macie wszystko co potrzebujecie narysujcie kształt waszego królika na jednej z Kartek a następnie go wytnijcie.


Następnie weźcie następną kartke , zgnijcie ją na pół i narysujcie na niej ucho królika.A następnie to wytnijcie.
Wyświetlanie DSC_0421.jpg
Aż wyjdzie wam takie coś:
Wyświetlanie DSC_0422.jpg
Gdy już wycieliście uszy i tułów królika powinno to razem wyglądać tak:
Wyświetlanie DSC_0424.jpg
Gdy tak to wygląda przyklejcie uszy do reszty królika a następnie przyklejcie ostatnią kartke do tektury pamiętajcie żeby zmierzyć czy są tej samej wielkości .
Wyświetlanie DSC_0426.jpg
Gdy przykleiliście je razem powinniście przykleić do niej waszego królika.
Wyświetlanie DSC_0428.jpg

Gdy to wszystko jest gotowe jedyne co potrzebujecie to przykleić mu ogonek klejem .
Na koniec wasz króliczek powinien wyglądać tak:
Wyświetlanie DSC_0429.jpg
Mam nadzieje że spodobał wam się mój pomysł . Chcicałabym jeszcze was przeprosić za jakość zdjęć ale robiłam je w środku nocy.
A oto jeszcze jeden rysunek który też wczoraj narysowałam .
Wyświetlanie DSC_0439.jpg
Mam nadzieje że dzisiejszy post wam się spodobał i chciałabym wam życzyć jeszcze raz wesołych świąt oraz do zobaczenia w następnym poście. ♥

2 komentarze:

  1. fajny blog
    króliczek uroczy :)
    obserwuje i liczę na to samo :)
    zapraszam do mnie : http://klaudusia-caly-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń