22.3.14

50 Faktów o mnie .

Hej więc jak mówiłam to teraz robie post w którym napisze 50 faktów żebyście mnie lepiej poznali . Mam nadzieje że się wam spodoba :) , oto one :
-Mój ulubiony kolor to czarny.
-Mam młodszą siostre.
-Moje ulubione warzywo to kukurydza a owoce to truskawki , maliny oraz jabłka .
-Mówie po polsku i angielsku .
-W przyszłości chciałabym pojechać do USA i Kanady .
-Bardzo lubię rysować i mam zamiar robić też posty o rysowaniu c:
-Mój ulubiony film animowany to Shrek (wszystkie części )
-W przyszłości chciałabym zostać reżyserem lub mieć prace dotyczącą filmów <3
-Na śniadanie najbardziej lubie jeść płatki kukurydziane lub cini minis .
- Moje ulubione ciasto to szarlotka
- Uwielbiam słodycze
- Mam chomika
-Mieszkam w Wielkiej Brytanii a tak dokładniej w Walii
- W szkole bardzo lubie historie oraz plastyke .
-Mam brązowe włosy
-Urodziłam się w walentynki .
-Kiedyś mieszkałam bardzo bardzo blisko lasu nawet można powiedzieć że w lesie xD
- Najbardziej lubie chipsy solone i paprykowe ^^
-Jeszcze nigdy w życiu nie jeździłam na łyżwach xD
-Nie mam jednego ulubionego rodzaju muzyki.
-Przed tym blogiem miałam jeszcze inne ale je wykasowałam :P
-Myśle że niedługo zmienie kolor włosów na troche ciemniejszy ale szamponetką.
-Jestem wielką fanką serialu "Pamiętniki Wampirów" i nawet założyłam fanclub o nich na facebook-u oto on  https://www.facebook.com/pages/The-Vampire-Diaries-Poland/174714082653045
-Nie umiałabym zjeść ryby z głową xD
-Nie umiałabym zostać wegetarianinem .
-W wakacje chciałabym pojechać do Włoszech a najbardziej do Rzymu.
-Mam alergie na prawie wszystko Dx
-Bardzo lubie pop z lat 80-90
-Ostatnio polubiłam kolor miętowy :3
- Wole psy od kotów
-Bardzo lubie herbate , praktycznie pije ją cały czas :D
-Najczęściej mam proste włosy
-Mój ideał to Ian Somerhalder.
-W przyszłości chciałabym syna i córke
-Nie mam chłopaka
-Bardzo mi się podobają niebieskie oczy oraz bardzo ciemno brązowe
-Nigdy nie byłam w grupie najpopularniejszych w szkole.
-Moją ulubioną piosenkarką jest Lana Del Rey .
-Gdy byłam mała nie lubiłam różowego.
-Nie przepadam za pomarańczami ale lubie sok pomarańczowy xD
- Nie lubie rapowania
-Bardzo lubie Nestea a najbardziej brzoskwiniową
-Wole tymbarka od frugo choć oba lubie.
-Nie umiem pływać
-Miałam w polsce psa i królika.
-Na yt najczęściej oglądam Let's play-e  znaczy filmiki o grach.
-Lubie się malować .
-Gdy byłam mała kolekcjonowałam karteczki oraz ludziki z kinder niespodzianki.
-Nie należe do najbardziej towarzyskich osób.
-Jestem wielką marzycielką , stąd nazwa bloga :3
-Nie lubie nocować u innych , najlepiej się czuje sama w pokoju
-Jestem indywidualistą po mojej mamie :P
-Jestem samotnikiem
-Nawet lubie gotować i inni mówią że potrafie :3
-Mam astygmatyzm
To chyba wszystko na dzisiaj , wydaje mi się że jest więcej niż 50 faktów ale lepiej to niż na odwrót ;P
Mam nadzieje że ktoś przetrwał do końca xD
Dobra to wszystko na dzisiaj wogóle tak naprawde powinnam to dodać jutro ale za bardzo się dzisiaj nudze więc :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz