26.3.14

Co tam u mnie?...

Więc jak zawsze hej i witam w ponownym poście :3 .
W dzisiejszym poście wam opowiem troche o moim życiu , co porabiam i wogóle , wiem że dla niektórych może wam się to wydawać troche nudne ale jeszcze nigdy nie zrobiłam takiego postu na tym blogu więc o to jest. Niektórzy mogą się zastanawiać czemu nie dodałam wczoraj postu więc to dlatego że się uczyłam żeby mieć dzisiaj cały wolny dzień ponieważ dzisiaj mamy cały wolny dzień bo nauczyciele mają jakiś strajk czy coś xD.Wogóle teraz pije herbate i zastanawiam się o czym mam robić posty bo naprawde już mi się kończą pomysły , wiem że to głupio brzmi dlatego że dopiero zaczynam blogować ale musze przyznać że to jest dość trudne choć może się tak nie wydawać ale naprawde tak jest lecz nie bójcie się i tak nie przestane tego robić :).W tym tygodniu wybieram przedmioty które będziemy się uczyć w 10 i 11 klasie tutaj nazywają to "Options" , Moje wybrane przedmioty to Plastyka , Historia i Media Studies znaczy taka nauka o mediach , trudne do opisania ale sama za dużo o tym nie wiem więc :P , jedyne co o tym wiem to że będziemy się uczyć o życiu celebrytów ,robić teledyski , przerabiać filmiki i inne.Wybrałam Media Studies bo prowadzi je moja ulubiona nauczycielka oraz dlatego że chciałabym w przyszłości zostać reżyserem lub mieć zawód dotyczący filmów.Do 31 marca możemy jeszcze zmienić przedmioty ale ja jeszcze i tak pójde do nauczycielki która jest odpowiedzialna za to żeby się upewnić że dobrze wybrałam .Zachwile mam spaghetti na obiad więc będe kończyć.:P
Dobra to chyba wszystko w dzisiejszym poście do zobaczenia jutro ;)
Cytat na dzisiaj:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz