6.7.14

Time for Inspiration.

Hej!

Jak już wiecie w większości krajach na świecie są już wakacje z tym zdecydowałam że zrobię dzisiaj post pokazując kilka inspirujących zdjęć na których będą outfity , jak ładnie urządzić wnętrze i inne inspirujące zdjęcia na lato .Zazwyczaj nie robię takich postów dlatego zdecydowałam że wreszcie taki zrobię.Mam nadzieje że zdjęcia wam się spodobają .Paaa!

Hi!
As you may know in most of the coutries in the world there are summer holidays that mean that it's a time for post in which i will show you some photos with outfits , house decorations and more for summer.Usually i don't do post like that and this is why I decided to do it. I hope that you'll like the photos, bye!

















Piosenka posta :Lady Gaga :G.U.Y.



3 komentarze:

  1. Wszystkie stylizacje jakie dodałaś są świetne. :D


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie zdjęcia takie cudowne i inspirujące ♥
    serio mieszkasz w Wielkiej Brytanii? ale masz fajnie xx
    Lilly xx

    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje! Podobają mi się <3! Ogółem bardzo fajny pomysł na posta :D! Zapraszam do mnie? http://paulaa-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń