5.8.14

Londyn 2014

               Hej!
Zdecydowałam że dzisiejszy post poświęcę wyjeździe do Londynu . Do Londynu pojechałam pod koniec lipca z moimi rodzicami i siostrą . W ten dzień był upał oraz bardzo dużo turystów , zresztą tam na pewno zawsze jest tak dużo ludzi.Najwięcej ludzi było chyba najbardziej przy Big Ben-ie , tam to już w ogóle nie dało się przejść bo było aż tak dużo turystów a połowa z nich stawała i robiła zdjęcia na środku chodnika co muszę przyznać że czasem było bardzo denerwujące.Nawet na zdjęciu gdzie jest Big Ben możecie widzieć jak dużo ludzi tam jest.Ogólnie co do Big Ben-a to moim zdaniem jest przereklamowany tak samo jak ta rzeka . Od kiedy dowiedziałam się o Big Ben-ie myślałam że jest wielki , wysoki i w ogóle a tak naprawdę to taki nie jest , w życiu widziałam wyższe budynki . A co do rzeki do była brązowa i brudna zresztą to też możecie zauważyć na jednym ze zdjęć. 
Co do atrakcji to wszystko było dość drogie a niektóre kolejki były bardzo długie.Większość to były muzea na które trzeba było czekać dość długo w kolejce. Gdy zamierzacie jechać do Londynu nie proponowała bym jechać z małymi dziećmi , wiem bo sama mam 2-letnią siostrę i było dość trudno przejechać wózkiem przez taki tłum ludzi i do tego jak coś chciała nawet przez to nie dało się gdzieś stanąć z boku .
Jak chodzi o wygląd Londynu powiem że był ciasny i wszystko wyglądało wciśnięte ze sobą .Z jednej strony to nawet fajnie bo wszędzie blisko ale z drugiej strony nie wygląda to tak fajnie . 
Na koniec naszej wycieczki zdecydowaliśmy się pojechać do muzeum natury i obok chyba było drugie tylko nauki lecz do niego nie weszliśmy bo najbliższy parking był mile od muzeum a nie chcieliśmy już błądzić po Londynie i znowu chodzić tyle do tego z małym dzieckiem  tylko żeby zobaczyć muzeum . Aż nie wiedziałam co powiedzieć i pomyśleć jak się dowiedziałam że nie było żadnego parkingu przy takim dużym muzeum.Co do jedzenia to nie szliśmy do żadnej restauracji ani baru bo znowu to samo dużo ludzi i drogo. Na szczęście już wcześniej zrobiliśmy sobie kanapki w domu więc mieliśmy co jeść.








Jak już wiecie znowu mnie tutaj długo nie było a powodem tego było to że jak napisałam w jednym w wcześniejszych postów że od teraz chce dawać lepsze posty , to oznacza że chce żeby moje posty miały zawsze jakieś zdjęcia oraz żeby było widać po nich że pisze z pomysłem .
Teraz pytanie do was :
Byliście kiedyś w Londynie / chcecie tam kiedyś pojechać?

Do zobaczenia nie długo! ♥

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia *.*
    Zawsze chciałam pojechać do Londynu :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń