11.8.14

Rysunek na Bloga: Lana Del Rey ♥

Hej !
W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać mój nowy rysunek zdecydowałam że go narysuje bo jestem wielką fanką Lany Del Rey ♥
I w ogóle  ostatnio miałam zamiar narysować znowu jakąś celebrytke/celebryta.
Jak jesteście ciekawi czy było trudno to przyznam że trochę było ale też przyznam że to nie był najtrudniejszy rysunek jaki w życiu narysowałam . Co do ołówków to używałam tych samych co do szkoły używam a nazywają się Boldmere. W ogóle ostatnio dość dużo oglądałam filmików na You Tube z rysowaniem i znalazłam taką jedną dziewczynę która rysuje bardzo dobrze a jej obrazki wyglądają jak ze zdjęcia , dosłownie ! *.*
Oto link to jej kanału : <klik>
Mam nadzieje że w przyszłości też będę tak rysować .Powiedział mojej mamię o tych kredkach co ona używa oraz mam nadzieje że je dostane na mikołajki lub na święta bożego narodzenia i wtedy już będę mogła się uczyć jak tak kolorować .
To wszystko w dzisiejszym poście . Jak macie do mnie pytania na temat rysowania to możecie je teraz zadawać i odpowiem na nie w moim przyszłym poście o rysowaniu .

3 komentarze: